August 30, 2006

Przekrój - przeżyje, lub padnie


Mam przyjaciela, Mariusza z Olsztyna, który zaczytuje się w Przekroju. Zawsze mu mówiłem, że krakowski był dobry. Potem był Najsztub zwerbowany przez Edipresse. I nic. Teraz przyszedł Mariusz Ziomecki, zapowiedział, że pazury pokaże we wrześniu! Dlatego piszę komentarz w sierpniu! Bo się boję września. Mam ogromy szacunek dla redaktora Ziomeckiego. Zawsze mi powtarzał - lubię ludzi, dziennikarzy, którzy szukają newsa! Ale wiem, że działania Pana Mariusza nie pomogą Przekrojowi. Sprzedaż spadnie, dojdzie do poziomu Ozonu i tylko od dobrej woli Edipresse zależeć będzie, czy ten rewelacyjny tygodnik zostanie na rynku. Kupili kota w worku, zapuścili go, może sprzedadzą parszywego - Machinie?
Jeśli Mariusz Ziomecki nie zrobi 100 tys. sprzedaży w ciągu kilku miesięcy to będzie źle z Przekrojem. Wiem, że Przegląd sprzedaje 25 tys. egz. i żyje, cóż jest Organem. Żal mi Przekroju, chociaż kibicuję redaktorowi Ziomeckiemu.

No comments: